Vilken dag....

Samtal igår..."Kan du jobba i morgon"??


*GLAD*


Längesen jag mockade skit, härligt, på riktigt, fysiskt....underbart!


16 boxar......eh..jo...det kändes i lilla ryggen, knappt 3 timmar senare skrek denna bortskämda kroppen efter maaaaat


Så då fick det raskt bli lunch


Och sen kom jag hem...till en underbar man som gav mig massage....

Alltså..

Under de omständigheterna kanske jag ska mocka skit varje dag?



Sen fläng ut till Engelbrektsboden för att skoshoppa barnskor..


SEN handla mat, förbereda middagen...

mums...

färsk jättepasta av basilika fylld med parmesan, serverad med en bricka fylld med hemmagjort vitlöksbröd, potatischips, chilisås, morotsstavar, salladsbädd med tonfisk kryddad med vattenkrasse, stooora grekiska oliver med vitlök, balsamvinägermarinerade GODA bitar PARMESAN (Gudars så gott det är) Citronmarnerad avocado, babytomater, mm.mm.mm....


Musik ....Thanks Michi! I just love that CD!

Samt......min favoritdryck....



LAGAVULIN ...  16 år ung.




Tror nästan jag får jobba fler dagar med att mocka skit, det blev ju riktigt bra..


och


Jag har så mkt annat att berätta också..


Men det får vänta.






Skål!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kanon, nu vet jag var jag ska hyra in mig när jag inte orkar laga mat....

;p

2007-11-15 @ 20:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback