Måndag

Ny vecka. Vad innebär det för er? Får ni automatiskt förnyad energi iom det är Måndag?

Jag hör ofta att "På Måndag" ska jag äntligen...osv...

Som en ny start i livet, en gång i veckan, ganska lustigt faktiskt...Ser ni det så?

Min energinivå kanske inte är att skryta med men mitt hopp om mänskligheten steg radikalt med helgen, då jag än en gång bevittnade alla dessa goa hästmänniskor samarbeta, kommunicera, peppa varandra etc, det är fint att få se och ännu bättre, härligt att få ta del av.

Min Måndag innebär några nya engagemang, nytt jobb och ännu mer jobb samt lite mer jobb. men det är ok, för det är för framtiden, det är för att det är kul, och det är för att den goda ridningen, träningen och utildningen ska få fortsätta i den goda anda som den startade.

Vad ni än bestämt er för att börja med just denna vecka, så önskar jag er stort Lycka Till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback