Sant

När man som mest behöver stöd, får man som minst.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hur kommer det sig att varje gång jag trillar in på din blogg, har du skrivit om något som susat genom mina tankar bara minuterna innan? Läskigt!
Skickar stora kramar och varma tankar till Skåne! Sol, ljus och lycka! I morgon är en stor dag, önskar jag kunde vara där. Kram!

Postat av: Carola

Kanske... för att det är...grundläggande värderingar...att i ett tillstånd som sådant är det sista man vill...att vara bortglömd.
....
Ja så synd att du inte kommer :-) Jag behöver ju en fotograf!
Kram till dig och magen

2007-09-14 @ 11:30:58
Postat av: Zanna

Här kommer en stark betongvägg att luta sig mot!!!!
STORA KRAMAR!!!

2007-09-15 @ 01:28:28
URL: http://prosit.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback