Idag

Jag har inte för större vana att knata runt inomhus som Gud skapade mig, men fullt påklädd är jag ju inte heller hela tiden. Dock kan jag säga att jag var tacksam för den som uppfann kläderna nu på morgonen, när jag mitt i distansen mellan toa och säng uppfattar att någon tittar på mig utanför fönstret.


Allt gick så snabbt att tom. jag kände mig seg och sakta trots mitt ypperliga nervsystem.


Byggarbetare!


Aha..jo, well...när jag tittar ut SER jag ju att det faktiskt är så att hela gaveln är beklädd med byggnadsställningar så det ÄR ju inget för lokalnyheterna att jag hade en fönstertittare på tredje våningen, men ändå!


Natten i natt har varit ett helvete. Jobbigt. Kvävande. Vet inte hur  jag ska få ro. Det regnar nu. Massor, kallt, skit.


Kaffe och andas är min fokus. Leva, vara, Jobba och inte tänka. Bara sudda ut och inte komma ihåg.




Jo eller hur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback