Boken är klar

Alla ord, 23 tusen små betydelsefulla ord har blandats och lagts ut på rad.


Färdig.


Klar.


Känslan är total.



Jag gjorde det!



Deadline i morgon. Boken skickas i just detta nu.


Nu återstår allt annat, alla foton som ska tas, omslag som ska planeras, promotionresor etc.

Kul kul kul!!!


Att få skriva en bok om det ämnet som är mig så kärt, är otroligt, fantastiskt, ofattbart.

Mina ord blir en del av historien.

Historien om hur ridning ska utföras.



Ibland inser man hur liten man är i universum.



*Tar min stund i tystnad*




Kommentarer
Postat av: Jenny

Iiih! Wohoo!!!



:D

2008-08-30 @ 12:48:53
Postat av: Mie

När är boken ute??

Otålig väntan.

2008-08-30 @ 13:56:37
Postat av: kats

Så himla bra gjort. Grattis:-))



Hur många böcker har du skrivit nu?

2008-08-31 @ 08:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback