Det Enda Man Vill Höra

"Ligg du kvar", jag tar hundarna....


Somna du om!


Somna om...

Ja det blev sent igår....denna svensk lägger sig rimligtvis senast 22.00 för att ÖHT vara människa dagen efter...

Halv tolv är liiite...."Inte jag"


Så den frasen värmde i morse....

Och så var planen....

Att ligga kvar...

Tills en liten jävel smög in tanken om


KAFFE

I mitt lilla huvud.

Sen är det ju kört!

Och precis då kom jag på att toaletten vill ha ett besök så..det var den sovmorgonen det.


Det är MÖRKT ute! Jasg vill ha Vår!

Igår tittade jag på ett par tusen bilder, självtortyr, jag vet, från förra våren.

Sammanfattningsvis kan jag bara beskriva det med ett ord..

LYCKA.

Några av er vet vad jag syftar på.

LYCKA.

Tänk...vi gick i väntans tider redan då...och se vad det blev...och så mkt annat den våren som...bara var...

LYCKA!


Skogen..

Jag saknar skogen..med allt vad det medförde..

Jag kan TILL OCH MED...le...när jag tänker tillbaka på Mizys ivriga försök att hämta ett Vildsvin till matte...

 
 


Denna våren blir annorlunda...att bo såhär Centralt är påfrestande på många sätt och fantastiskt på många andra sätt...

Men i skogen hade jag nu, i denna stund redan varit ute och lyssnat på naturen, alla djuren..hästarna...allt det andra...


Saknad!

Naturen är för mig....speciell.

Idag är det jobb som gäller...sammanfattningar, jobb, koncentration.

Mkt Kaffe blir det idag





*






Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet vad du menar...lycka...drömde om det inatt...
Nästan overkligt.

2008-01-22 @ 08:27:26
Postat av: Carola

Haha...japp

Tack

:)

2008-01-23 @ 12:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback