Edith på Vift

Edith o mamma (Jag) har varit ute o rest. Vilken solstråle hon är, charmar alla, och så gudasnäll att ha med o göra, inga bekymmer här inte.

Lite bilder blev det,många timmar på tåg fram och tillbaka.



Sover gott på tåget till Hamburg....vilken tur att sätet brevid var ledigt!



Tryggt i mammas famn, mamma äter lax med en hand.




Framme! På väg av. bäst att sova lite.



Vaken! Bubblar med Tant Michi medan mamma föreläser.



På väg ut på Ridbanan i lånad vagn.



Tant Ingrid och Tant Michi hemma hos Tant Trixi :-)



På väg hem med nattåget. Mamma fick knappt plats i bädden *s*



Japp, jag är den sötaste som finns! Mammas mobilkamera tar inga bra bilder, tur jag är så söt.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hon är helt underbar

Postat av: Anonym

Fasligt massa tanter med!!! Men jag är sååååå såld på Fröken Edith!!!

2008-10-13 @ 19:47:46
Postat av: Therese

Vad söt hon är! Och vad det känns länge sen Nova-li var så liten, fast hon är ju bara 15-16 månader :P

2008-10-13 @ 19:52:53
Postat av: Lina

Den översta bilden är helt fantastisk! Min mamma säger alltid att när bebisen sover sådär, så är den trygg och avslappnad.



Hon verkar vara en så härlig tjej, lägntar efter att få träffa henne.

2008-10-14 @ 05:25:55
URL: http://sequence.se
Postat av: Monica

Ja vad kan man säga?? Det är ju mitt barnbarn:-) Helt underbar!!

2008-10-14 @ 07:35:49
URL: http://www.kennelquiig.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback