Resultat

Är jag resultatinriktad?

Ja, jao...klart jag är, om jag jobbat för något i flera år...så kan kag nog säga att så är fallet. Ja jag är resultatinriktad.

Är jag flitig att nå min ambition?

Nej där kanske det faller...jag måste tänka på den frågeställningen lite..

Igår tog det plats i alla fall, jag hade ridutbildning på Vechta, Tyska Landsridskolan.

Jag presenterade mitt ridsystem och hade elever av alla de slag, med olika hästar i olika discipliner.

Succén var ett faktum.

Som vanligt när jag blir överväldigad drar jag mig tillbaka en bit och blir väldigt tyst, så till föredraget på kvällen kände jag mig nästan lite seg, det förändrade dock inte det faktum att besökarna var nöjda och glada och mkt nyfikna på fortsatt kontakt.

En Dressyr-ryttare kom med sin fantastiska valack, wow, vilken potential, men hennes problem var att det gick bara inte at få honom lägga vikt bak. Förrän igår. Zipp Zapp så satt det, och hon red med ett leende, dessutom fick vi ta bilder till boken så lyckan var total.

Jag kan inte sammanfatta det helt, min skalle är för rörig, idag är det behandlingar och fotosession, publik med andra terapeuter som är nyfikna på utbildningssystemet, STOR kopp kaffe nödvändig nu.

Edith är en pärla, med ett leende charmar hon alla och hon får massor av beröm. Nu ligger hon här o sprallar, skrattar o busar, hon är en ren fröjd att ha med.

Själv fick jag höra att det var bra för mig att jobba igen, ridplan och ridhuset är min plats, i gruppen med elever, i undervisning, det är min plats, och då skiner jag upp och blir jag. Härligt att höra, gott att känna, det är såklart en kick.

Dagen börjar mjukt, men det är en mkt lång dag som slutar i Bielefeldt där vi ska ta nattåget hem till Köpenhamn, och..
Minst lika viktig dag idag, fotona måste sitta och jag är fet som en tunna, jag höll på att få spunk när jag såg bilderna från igår, några kroppsbilder lär det inte bli på mig om inte Michi lyckas med det omöjliga att fotografera mig smal.

(Jag skrattar åt det alltså)

Om jag hoppar över frukosten kanske jag förlorar ett gram.


Så..hej hopp och ha en skön Söndag allihop.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag vill se massor av bilder när du kommit hem =)

2008-10-12 @ 08:42:38
Postat av: Wynja

Äh, man kan ju retuchera foton :) (Stavas det så?) Ha en underbar dag. Kram//Wynja

Postat av: Jenny

Jag sa ju att det skulle gå bra ;)

2008-10-12 @ 11:43:16
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se
Postat av: Mie

Jag tror inte på ett ögonblick att du skulle se ut som en tunna!!!

Upp till Bevis!!!

2008-10-12 @ 13:32:01
Postat av: Lindah

Grattis, vad roligt. förstår att hjärnan känns rörig!!!!!!

2008-10-12 @ 16:38:40
URL: http://www.djurjouren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback