En dag

En dag av alla dagar som bara rusar.

Familj kändes extra viktigt.

Besöket var mer än välkommet!

Lunch med Mammas underbara Västerbottenpaj:



Edith, mamma, Moa och Filippa..

Maaaat..



Edith fick Gurka..



Mamma, Moa och Bippa..Vi trotsade molnen och drack Kaffet utomhus.



Kaffe utomhus...står för sommardag eller ja, i alla fall vårdag.



Och med det tackar jag för mig, resten av kvällen ska spenderas i sängen med Will Smith. Någon (Julia? ) har tryckt in en film på min dator som hon tyckte jag skulle se..Jo eller hur. jag lär väl somna efter 10 minuter.

Först ska Demonerna i hagen in och allt annat fixas klart. Sen är det myskväll som gäller.

FAMILJEN är viktig!!

TACK för att Ni kom!


*




Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Härligt när familjen är samlad! Sänder dig ett mail, du har ju bra koll på det mesta! Ha det gött!!!(Göteborgska)!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback