Jäkla Lina

Vilken utmaning, att fotografera LIV..

Ja hade din dotra varit i närheten *s* så hade det varit enkelt..eller lilla Gos..jisses vad med bus :-)

Men jag får väl vara lite mer kreativ än så..

Men men

Vänta bara..utmaningen som kommer tillbaka lär inte vara nådig *fniss*


Ikväll är för övrigt en skitkväll, men jag har kramat pållarna och Promme är som vanligt, fisförnäm o vill inte ha tårar, tills han upptäcker att ingen annan ser, då går det för sig o han slappnar av och låter mig tjeja mig, men inom honom hör jag ett fnys "brudar alltså"


Förövrigt utmanar jag Pilla (
http://swallowthepain.blogspot.com) att ta en bild...  (Där ÄR en länk, klicka i det vita fältet)

Som jag sa pilla, nu får du något att bita i..

Jag utmanar dig att fotografera " Vad du är bra på"




Tihi..

VASSEGO

Som vi ju säger i Skåne.

Tack för hjälpen med Eh idag!



Gonatt allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback