Avresa

Flickdrömmen som så sakta tog form för ett par år sedan, uppfylldes och förverkligades är nu på väg att lämna mig.

Kung Midas reser idag tillsammans med sin lilla kompis Soldado till Österrike.

För Solle är det en lugn resa, han har gjort den förr, men för midas väntar stora och nya äventyr.

Jag vet att Midas får det toppen hos Michi, men jag kommer att sakna ihjäl mig.

I morgon åker min andra flickdröm, även om jag inte sålt henne så försvinner hon för en stund från min hand, till Jenny, och det känns bara bra, Tack Jenny för att du ställer upp när jag behöver hjälp!

Så..klockan är snart 07.00 och då anländer Transporten.

Vemodigt

Sorgsamt

Gråtande....



Phu.

Kommentarer
Postat av: Annica

Förstår att det är otroligt jobbigt :(
Men om vi nu är inne i en period där vi vänder det tråkiga till något bra så...
Carola, du ger andra chansen att lära
det du själv lärt av dina hästar!
Hur fint är inte det?

2007-04-20 @ 07:26:48
Postat av: Mie

Det finns en mening med allt som sker.
Utan att avslöja för mkt, så vill jag bara säga;

TIll alla människor med en vacker själ, kommer något gott.
Det kan verka tungt, med stark motvind, men ta ett par kliv till!! Det kommer en medvind, en nedförsbacke, lite hjälp på vägen.

Jag hjälper dej gärna en bit på vägen, bär dej när du är trött.

Ger dej en liten spark där bak när du behöver det.

Vi ses när vi ses, hörs när vi hörs, och tills dess;

Ta hand om dej. Fundera inte så förbaskat mycket!
Lyssna inåt!

Kram!!

2007-04-20 @ 07:47:47
Postat av: Jenny

Pah, det är väl klart man ställer upp.
Och din lilla tjej kliar jag mer än gärna på :).

2007-04-20 @ 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback