Dagen idag

Rusade förbi och kvar sitter jag, utan att ha hunnit med ett skit känns det som.

Badrummet tog sin lilla tid och det är väl som flera skrivit, rensa ut skiten, det ska ju bort. Sant!

Lite bilder har det blivit idag, Några riktigt bra på Vilse, Fotografen, hon till och med smilar på de bilderna, HA.. nu har jag bildbevis på att du blir bra på bild ;)


Alla starka medel jag använde till avloppen har satt sina spår och kvarlämnat en hejdundrande huvdvärk, jätteskönt-..eller inte.

Moa är påskakärring och duktigt uttråkad..i morgon ska hon äntligen få lite aktivitet, för GUD vad mamma är tråkig, typ alltid.

Några insikter idag?

/Tja...Jag är inte räddare än vad jag gör mig och rädslan tar bara bort det lilla extra så det känns ju onödigt, ska absolut jobba på det där.

/Tid som man tror att man har ska man respektera för plötsligt är den gången.

/Vänner finns överallt om man vågar släppa in dom.

/Den du minst förväntar dig ska bry sig står där vid behov.

/Avlopp ska rensas. I alla fall var 10:e år.

/Städa är kul. Om någon annan gör det.



Häpp.

Kommentarer
Postat av: Mie

Smarta Carola, du skrev vad jag tänker... Städa är kul om nån annan gör det!! **vrider mej i skratt**
Kram på dej!!

2007-04-06 @ 08:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback