Måndag Morgon

Somnade i samma sekund som jag la mitt huvud på kudden igår, 5 sms och 3 samtal kunde inte tränga och skapa vakenhet, jag sov verkligen.

Klockan är nu tidigt och beslutet att stanna här igår var klokt, jag går helle upp tidigt än kommer fram sent.

Ja..idag..Måndag, Vi åker till Cowboyland och jag blir droppad hos vänner där jag ska jobba hela dagen. Lusten att efter det dra landet med första bästa tåg är ihållande och kan definitivt bli en realitet, jag ska puscha Ingrid i saken som en trulig tonåring....Efter kaffet :-)

Flyg verkar omöjligt så tåg är mitt alternativ, kanske en underbar känsla av ensamhet i en kupe i 20 timmar efter 7 jävla dagar utan att få vara ensam mer än när man är på toa eller ligger i sin säng. Nästa gång behöver jag SPACE. Detta gör mig fullständigt knäpp.

Så då var det Måndag. Jävla helvetes Måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback