Måndag

Att göra det bästa av situationen, att ta hand om ögonblicket och ge enrgi precis där det behövs och inte mer, det är ju så det ska vara eller hur.

I situationen som råder just nu är det svårt, för att inte säga Frustrerande så in i helvete, för att jag VET inte. Och det är ju just så, det FUNKAR inte när jag inte vet. Jag kan känna på mig hit eller dit men att inte veta, då stoppar hela jävla processen.

Jag plockar runt mina grejer, kollar på alla lådor med grejer, lönt att packa upp? Nej skulle inte tro det. Kontoret blev uppflyttat till ovanvåningen men det känns ganska meningslöst att dra i alla papper just nu, när det inom 3 månader ska packas samman och flyttas ändå.

Flyttas ja.

VAR liksom. Det är ju det. Var?

Det finns massor av lediga lägenheter och hus, i Landskrona, Eslöv, Helsingborg, etc...städer och ställen som verkligen inte tilltalar, och varför skulle de, jag har ju ingen som helst anknytning dit och jag ORKAR inte sitta där och glo utan någon form at kontakt! Och Moa som behöver de sina. Nej Närhet är viktigt, för att underlätta och för att få hela tillvaron smidigare, det är  ju målsättningen.

Hela tiden ramlar jag över små gårdar, fina och med bra pris, min energi är väl efter så många år helt inriktad på just det, att finna gårdar som passar mina behov, lediga boxar och bra mark. Inte ens huvudet har väl hängt med här att det vi söker är en LÄGENHET eller ännu hellre ett gathus dit INGA hästar ska följa med. Konstigt? Svar Ja.

Fokusering, ja jag vet, berätta något jag inte vet.

Positiv fokus, jaha, men om jag inte har någon då....nej..jag vet...då blir det inget heller.

Underbara solen skiner, tyvärr hinner jag inte vara ute och njuta av den eftersom huset kräver sin uppmärksamhet ...... 

och Kontoret

och och och.

*



 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Allt löser sig, och då menar jag verkligen Allt.
Fokusera på dig Själv, på hur Du vill ha det. Vet du vad du vill ha? Hur vill du ha de? Och När vill du ha det?

Fokusera dig på Ditt. Och Dig.

Så tar vi andra resten :)

2007-04-02 @ 13:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback