Någon driver med mig

Vi kan kalla honom livet. Livet är en rolig typ. Han fattar inte att jag fattar. Eller så fattar jag inte att han fattar att jag skulle fatta. Något åt det hållet i alla fall.

Livet gör tokroliga saker, som när han försöker ge mig hintar, ibland fattar jag trögt, eller ja, ganska ofta måste jag säga, eller om jag ska vara ärlig, mest hela jävla tiden.

Då busar Livet till det och lägger fram saker mitt framför näsan på mig, tills jag bokstavligen snubbar över det, och då, i samma stund som jag fattar, då så, då skrattar han gott med mig.

Livet har försett mig med ettor så länge jag kan minnas. Ettor betyder väldigt mkt för mig. I alla sammanhang har siffrorna 11:11 förekommit om det varit extra viktigt för mig, eller som svar på en fråga, har nr. 11 varit med, ja då vet jag att det varit positivt.

enstaka ettor har också varit hjälpsamma ibland men i kombination har det alltid varit bäst.

Nu har Livet tröttnat på min tafatthet och lagt ut en rejäl krok i form av en lägenhet.

Först visste jag inte

Sen ville jag inte veta..för en stund

Sen fattade jag inte

sen blev jag vilsen..såklart

sen blev jag arg

sen blev jag glad

sen blev jag chockad

Och nu är jag nog bara mest

Hysterisk. Bra va.

Livet han kan han.

Jag svarade på en hel del massa annonser om lägenheter och oavsett adress eller ej med i bilden så svammlade jag iväg en 15 st. mail och ansökningar.

En annons erbjöd en 4:a på 111 kvm med kostnad 11100 i månaden.

Jag skrattade till och sa till Jenny, kolla en lägenhet till mig!

Jag svarade och fick nu svar!

Inte nog med att Livet fixade ettorna, han såg till att skoja till det så den ligger bakom hörnet geografiskt sett väldigt "Lustigt" nära dvs KRYPavstånd till en viss person,  aha..ja så kan det bli..eller nåt  *s*

Nu visar det sig att jag ju ska titta på den på Fredag..gissa vilken tid han vill att jag ska komma....*Host*

Jodå!!! KLOCKAN 11 !!!!


Så Livet, jag fattar VINKEN...sååå dum är jag inte.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

*fnissar hysteriskt*

2007-04-18 @ 14:07:50
Postat av: Karin

Nu ska du bara få 11 kommentarer också ;P

(fast jag bröt ettan, kanske jag skulle ha låtit det bara vara så? ;) )

2007-04-18 @ 20:08:14
Postat av: Mie

Hrmmm.. Öppnat ögonen??*fnittrar*

2007-04-18 @ 21:09:06
Postat av: Carola

Haha...jag är tokhysteriskt nervös ju!

Hörru Mie, när kommer du?

2007-04-18 @ 21:18:55
Postat av: Lotta [nilema]

Fyller på med en kommentar för att hjälpa upp till 11 när jag ändå är här och "smygläser".
Mycket vackra bilder och kloka tankar.

Hälsningar från norrland!

2007-04-19 @ 12:28:46
Postat av: Mie

**fnittrar ganska hysteriskt**
Har du fått mail och sms från mej??;)

2007-04-19 @ 18:41:16
Postat av: Mie

Peppa, peppa!!

2007-04-20 @ 07:48:41
Postat av: Mie

Å hej, å hej!!

2007-04-20 @ 07:49:01
Postat av: Mie

Go Carola, go Carola!!*dansar peppdance*

2007-04-20 @ 07:49:44
Postat av: Mie

**tummarna hålles**
Hunden instruerad att hålla tassarna..
Katten tillfrågad om hon kan tänka sej att hålla de kungliga tassarna...

2007-04-20 @ 07:51:24
Postat av: Carola

Elfte inlägget


inget besked än....*nervös*


2007-04-24 @ 11:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback