Onsdag Kväll

Trött....väldigt och intensivt uttömd på all min energi...men...en otroligt lyckad dag där jag kunde vända all negativt från igår till endast positivt/konstruktivt och det var banne mig värt applåder.

image72


 


Ikväll har jag en konsultation med ett barn, ett fantastiskt litet barn som inte många förstår sig på. För mig är det en gåva att få möta honom.


 


Förra gången vi möttes kunde jag vända föräldrarna från att tycka att de har ett konstigt barn till att förstå, att de har ett mkt speciellt barn...jag ser fram emot kvällens insikter och aha upplevelser.


 


Nu har Michi lagat mat..dax att äta och njuta av det jättegoda blandris som bara går att hitta här.


 


TRÖTT!!


 


Ja..


 


 


Men...


 


Jag känner så mkt positivt....som kommer till mig...


 


Tack....goa..fina ni som finns där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback