Onsdag Morgon

Kaffet starkt idag...blev inte så många timmars sömn, mest en del funderande, men GLADA funderingar, lätta ljusa.

Och ett ord som återkommer och just nu är kärnan av mina funderingar, ordet "Gemenskap" som har transformerats från något jag alltid längtat till.....till något som jag får uppleva...


Det är en stor känsla, en....vacker känslosam SKÖN känsla.

Idag fortsätter vi jobba, jag har 11 elever i gruppen. En grupp som är mer blandad än vanligt, 3 Veterinärer, 1 Läkare, 1Psykolog och några Terapeuter......en ganska stark grupp där jag verkligen får göra mitt yttersta och vara Hypersensitiv precis varenda sekund. Tufft men  ...  utvecklande!

Nu börjar solen lysa in i rummet här...det är dax att gå vidare i dagens göromål.

Hoppas solen lyser hos er med!


Kommentarer
Postat av: Mie

Varje rad jag läser om dina kurser gör mej ÄNNU mer sugen att gå....
Måste klura ut en bra lösning...
Kram på dej!

2007-04-11 @ 16:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback