Påsken

Skulle vilja skriva Massor...eftersom det finns väldigt mkt att skriva om, men..av olika anledningar så håller jag mig lite kort. Den ena anledningen är....att jag idiotiskt nog glömt mina glasögon hemma så ..ja..hela veckan kommer jag att få gissa till mig vad jag skriver.

Nåja.

Påsken.

Underbart Roligt! Varmt och skönt, underhållande, gemenskap, Familjärt och så otroligt FINT.

Tack alla inblandade!

När klocan ringde lite efter 4 i morse ville jag bara slänga den åt skogen, nu är ju jag lite mer behärskad än så (Jo då) så jag lät bli, snoozade ett par gånger, låg kvar och kände värmen från min vänstra sida, lyssnade på lugna fina andetag och njöt av närheten.

Till slut insåg tom. jag att jag skulle missa flyget om jag inte kom loss...så jag slet mig..motvilligt ur värmen och famnen.

Irrade runt, packade, drack kaffe, packade lite till, väckte barnen, kokade kaffe igen och släppte ut hundarna samt packade lite till.

Upptäckte att det inte gick några tåg till Kastrup ¨så det var bara att Flirta med Möller så att han körde mig över bron...till Moas förstjusning..eller inte, så tidigt på morgonen *s*

Så...jag var lite nervös för själva flygningen i början på helgen men det la sig och det gick verkligen över förväntan.

Incheckningen gick smidigt eftersom jag valde att checka in själv via maskin, slängde bort väskan till bagageinlämningen, gick upp, kom igenom säkerheten ganska smidigt och seeeen..kaffe..och en god smörgås..men..jag...saknar DIG ...och där satt jag..i god tid...slappnade av...kände ditt ansikte mot mitt..njöt av den tanken och plötsligt så var det dax att gå ombord.

Inte rädd ett dugg, inga negativa känslor, ingenting, vare sig i start under tiden eller i landningen...jag till och med tittade ut när vi landade.....

Och så mötte de mig..Michi och Ingrid och Cleo, Kramkalas och sen ut mot bilen..i STRÅLANDE VARM sol!!!  Här är 20 grader! Hur underbart är inte det!

Michi och jag har varit och jobbat iväll, en häst med massor av problem, det var MYSIGT att jobba igen, det var en skön känsla och ja är NÖJD..nu när jag sitter och häckar här i soffan i vår lägenhet, Michi sitter här bredvid och vi har korkat upp en flaska rött, öppnat upp en del ost och kex samt stoppat i oss påskchoklad som vi absolut var värda.

Nu ska vi bara slappa, bara vara, prata lite skit och titta på bilder, dricka vin och ha det bra.



Känslan av närhet bär jag med mig och värmen håller jag kvar, ditt ansikte mot mitt ansikte.







 


Kommentarer
Postat av: Annica

Nämen, nämen jag blir alldeles rörd..
en glad och harmonisk carola!!
DET har jag saknat :)
Unnar dig allt gott, det hoppas jag att du vet.

2007-04-10 @ 00:45:46
Postat av: Carola

Jo..det var så...en stund.

2007-04-10 @ 10:00:02
Postat av: Anonym

Underbart Carola!!
Det kommer mera........

2007-04-10 @ 11:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback