Planera

Hur ska man kunna planera när man inte har något att planera med?

Hur ska jag veta vad jag ska packa, slänga och sälja?

Hur ska jag kunna nyttja tiden väl när jag inte har den blekaste aning?

Och när jag väl planerar, så kommer någon annan och planerar något annat så får jag ändå planera om!!!!!!!!!!

Fokus och Struktur. Jo tack. När det funkar är det bra.

Inte ens biljetten blev rätt, FAST att jag uttryckligen sa hur jag ville ha det. Suck, dubbelsuck.

Vad jag gör idag?

Rensar avlopp..och tittar ut på solen som skiner, där ute, igen.

Kul!

Varför man har en vaktmästare? Ja fråga inte mig, för det undrar jag med i denna stund.

Lista


Jag ska skriva en lista på allt som ska göras, inte för att den kommer att göra mig gladare men den kommer att hjälpa mig att inte , i mitt förvirrade tillstånd, glömma bort hälften.

Först av allt

Ska jag titta mig i spegeln

Och se om jag lever.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback