Tisdag

image71

Detta var min utsikt ikväll.....en kall öl...samtal om dagen som varit...en LÅNG tuff, stentuff till och med..dag..som tog musten ur mig..fullkomligt...

Sen får man uppleva en sådan solnedgång...i värme med goda vänner..med Kärlek strömmande mot mig. till mig, för mig...då vet jag att det är värt det...det är banne mig värt alltihop.

Alla ord jag fått till mig ikväll..jag blir..inte mållös...men rörd till ordlöshet......hur ska jag kunna formulera den ström av ord som virvlar i mig som känslor, Hur ska jag kunna formulera denna massa av Kärlek som finns här, som finns nu, när jag knappt med karta och kompass kan hitta min egen rikedom av känslor.

Solnedgången jag upplevde ikväll symboliserar starkt vad jag känner och det övervinner alla rädslor, alla farhågor och allt annat som skulle kunna vara negativr..det enda jag känner är Hopp, glädje och nyfikenhet på vad som komma ska.

Jag ÄR och det är Jävligt skönt.

Du ÄR...och det är...obeskrivbart...som sagt..jag tappar orden..i ett tafatt försök att kunna beskriva......allt som

KÄnns


*


*


*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback