Ajdå

Jag får skäll när jag inte skriver *s*...

Inte visste jag att folk verkligen ville läsa mina ord.....all denna sammelsurium och bla bla bla...det är ju bara ord som trillar ur min mun.

Men men..

Jag kollade statistiken och inser...ni är ganska många, som återkommer hit varje dag, vad kul!

Få som kommenterar bara, det får ni gärna göra, jag tycker det är kul at veta vem ni är :-)

Dagens ämne är Rötter.

Rötter som i släktskap och stabilitet i vetskapen om sitt eget jag.

Har ni tänkt på så viktigt det är för oss att veta, egentligen, riktigt få veta vem vi är.

Jag visste det ej förrän jag tog steget och gjorde något som jag velat länge, men känt at det inte var dax, jag kontaktade min pappa.

På köpet kom ju fler frågor och funderingar men jag kan bara rekommendera er, gör det! ta steget! Funderar ni så är ni redan "där"...viljan finns, nu ska ni bara våga.

När jag väl hade gjort det slappnade jag av, nästan som om det var nog, som om det räckte att veta....

Varje vecka, varje dag kommer det små impulser, ett leende..en glad tanke..att jag nu faktiskt vet..och de änns så otroligt bra.

En push alltså...våga! Ta kontakt!




Kommentarer
Postat av: Jenny

*kommenterar* :D Euhm...var det meningen att jag skulle ta åt mig? *visslar lite försynd* Men. Det...är fixat nu.

Postat av: Mie

*fnittrar åt er båda*
Jo rara carola, det är klart att jag är här inne och läser och insuper dina insiktsfulla funderingar!!
Kloka ord!
*ger J en spark i ändan, och carola en massa go energi*

2007-08-13 @ 10:54:16
Postat av: Lena

*vinkar* Hej Hej!
Läser ibland, förundras. Och inser. Ett och annat. Bland annat att du betyder förändring och möjlighet om jag skulle vilja. Ett litet halmstrå och livlina i det stora äventyret Livet. En symbol liksom. Tack.

2007-08-14 @ 10:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback