Dag 3

Dag 3 står alltid och väger. Det är liksom mitt i, här ska det fastställas och kännas att utbildningen verkligen gett något.

Så behöver jag inte tänka denna gången.

Gruppen är otrolig, från att spreta i alla riktningar förde gårdgens övningar dem samman till en enhet, en hel grupp, i samarbete.

Phu.

Nadja och jg diskuterade det en hel del, det handlar om att se gruppen som en person, inte splittrad med olika personligheter samtidigt som jag inte får glömma bort individualiteten....viktigt! Svårt! Lärorikt.

Idag ville kroppen mer än sinnet. Jag vaknade tidigare än 06.00 men ville ändå inte vakna...inte ens kaffet drog.

Det blir nog kallare här idag, de senaste dagarnas 40 grader kanske byts ut mot 20....gärna det.det är vad jag tror i alla fall för det är fortfarande mörkt utomhus...

Låg och drog mig en stund men sen kände jag ändå önskan om kaffe och i det ögonblicket landade det en fluga på min näsa.

Saken var då klar. Uppgång.

Det är en skön rutin, att även om vi bor en massa folk i samma lägenhet så kan jag komma undan, gå in i mitt eget rum, det känns underbart. Och....det är inte en jävel som skulle få för sig at ens tänka tanken att komma in här...då klarar jag av at bo såhär, då får jag min space.

Som sagt...3:e dagen, sen är det 2 dagar kvar, efter det ska vi åka runt lite ett par dagar och sen har jag ett gruppmöte på Lördag.

I skrivande stund färgas himlen rosa så min önskan om svalare väder kan jag nog glömma...folket börjar redan röra sig här...har de redan anammat mina rutiner *s*

Avtrubbad....är hur jag känner mig i övrigt....som en  ingentingtyckande ingen som inte vill ett skit.


That´s me.


Kommentarer
Postat av: Jenny

*Peppar* Du vet var jag finns.

2007-08-27 @ 06:46:19
Postat av: Mie

Kramar om i massor!!

2007-08-27 @ 20:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback