Det gick lika bra med gympaskor

Vädret höll sig, solen tittade fram mellan varven och det var precis sådär mjukt och skönt med en hästmule som jag hade tänkt att det skulle bli.

Jag hittade aldrig mina Blundstone, men det gick lika bra med gympisar. Jag hittade aldrig min hästjacka heller, (Var fan är alla mina saker?) Men jag hittade något annat....värdefullt......en bra bit tillbaka till glädjen!

Ork lust och vilja ....det öppnade sig lite igen.

Idag är det Torsdag. Dax för provsvar.


Usch.

Kommentarer
Postat av: Jenny

*håller tummarna*

2007-08-02 @ 08:56:15
Postat av: Carola

Jag håller också tummarna..men..sen mitt i det där med tumhållningen frågar jag mig..,..för VAD håller jag mina tummar? För att de ska hitta något fel eller för att de inte ska hitta något fel.
Knivigt det där.

2007-08-02 @ 09:09:28
Postat av: Zanna

Håller oxå tummarna här. För att de kan säga vad det är, och för att det är nåt som INTE är farligt, och väldigt lätt åtgärdat. Då vet man vad det är för fel, och vet att man ska bli frisk. Om man inte får svar måste man ju fortsätta leta, o sånt driver en till vansinne.
Stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback