Akademien för det okända.

Jag biter mig i handen för att inte skrika!

En slappedag som denna zappandes mellan olika kanaler hamnar vi plötsligt på kanalen som visar utagningen för utval av ett nytt medium till ett Tvprogram.

MEDIALITET, MEDIAL FÖRMÅGA är det som bedöms.

Då undrar jag högt och tydligt:

VAD HAR MEDIALITET MED TELEPATI ATT GÖRA?

Eleverna ska idag kommunicera med hästar i ett stall och finna ut vilken häst det är som har ont. Inte nog med att de får TA PÅ HÄSTARNA (!!!!!!)  det sägs vara ett medialt arbete.

Jag har jobbat i många år och jobbar ständigt för att hålla Djurkommunikation och Telepati så vanligt och jordat som möjligt, jag sliter mitt hår för att berätta skillnaden och hur viktigt det är att hålla isär begreppen för att inte locka med den så farliga, för sökare, medialiteten.

Här kommer då ett program som ses av alla de som på något vis söker sanningen i medialitet och telepati och så går ett så välsett program in och likställer förmågorna att kommunicera med de döda och kommunicera med de levande!!!!!!!!!!!!!!!

Snälla Producenter!  Telepati är kommunikation med levande individer och kan ALDRIG blandas med MEDIALITET som är Kommunikation med DÖDA!

Ska vi någonsin få någon form av seriositet i allehanda ting får väl i alla fall ni också ta ert ansvar för den informationen ni sprider!


Snälla Läsare, Snälla tittare, Läs ovanstående text noga, och ta till er, man behöver INTE ÖVER HUVUD TAGET använda Medialitet för at kommunicera med djur, de finns här, hos oss, mitt bland oss, till skillnad från de döda som vi behöver använda en HELT ANNAN teknik för att kontakta.

Det är helt olika kommunikationscentra och helt olika typ av energiarbete.


Det är och har som sagt i många år varit ett stort arbete att lära människor skillnaden och det känns TRÅKIGT när TV profiler kända som dessa inte kan vinkla så viktiga saker på rätt sätt.


Stort - till ett program som jag trodde höll måttet.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tummen upp!

Samma reaktion kom det härifrån.

2007-12-25 @ 16:33:24
Postat av: Lina

Vet du vad Carola? jag låg i min feberyra och tittade på samma program och tanken slog mig, "Undrar vad Carola säger om det här". Så jag blir lite fnissig nu när jag loggar in och ser att du redan skrivit om det! :)

God fortsättning och kram på er!

2007-12-26 @ 11:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback