Bebis på vift

03.40

*kiiiisssiiig*

Ok, bara att asa sig upp, iförd nåt pyamasliknande och ut med lillgrabben. Snön yrde rejält.

Då kommer det FOLK gående på trottoaren, rakt emot oss, men herregud sover inte folk i denna stan nattetid?

De skrattade nog gott åt min uppenbarelse.

Sen in, gissa vem som hann först med sina blöta tassar, rakt upp på mattes huvudkudde.

06.03

*kiiiissssiiiig*

Mhm....dax igen, nu ännu mer snöyra, snön fullkomligt vräkte ner. Om igen, wrooom...så sprang han rakt förbi mig in i sängen. Men se sova, nej det skulle vi inte. Nu ville han LEKA.

Glöm det röt jag och visade mina tänder, Oups sa han och gömde sig GENAST bakom den snarkande Texas.

Där sover han ännu en timme senare. HA.


Texas har inte flyttat sig en millimeter, men på ljuden han sprider vet jag att han lever.


Sovit gott, fått en stor viktig insikt, konstigt att man ska åka ända hit för att fatta saker, sen kom en insikt till, får väl se om jag har rätt.

Sen blev jag så paff, satte mig för att skriva på en ny bok, så vips hade jag internet, inget jag borde, men..

Tack någon!



Dax att samla sig, kaffet var gott, tror jag ska unna mig frukostbuffen på hotellet, det finns INGET som slår den.


Lång dag!


Härligt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback