Men oj

Vad jag har sovit! Vad vi har sovit! Hela natten! precis som vanligt igen, men så otroligt skönt då

Det var välbehövligt verkligen.

Mysigt föredrag igår, lite tyst publik men gulliga och fina.

Idag är det Tisdag om jag räknat rätt (Det kan man aldrig så noga veta)

Det innebär at det är Onsdag i morgon ............

Hm.

Nu Kaffe och snart Buffé.

Lång runda i iskyla med hundarna, vackert gnistrande mark och alla dessa granar med lampor i. Alla upptända fönster med stjärnor i...

Julstämning!

Idag ska nya lager skalas av i utbildningen. Det är en mycket speciell grupp av människor, otroligt medvetna med skarpa linjer. Mycket att hålla ihop men otroligt givande..
3:e dagen idag. Brukar vara genombrottens dag.

Här ha det hänt något i alla fall, jag tror att de tjockaste lagerna nu fallit.


Och hur skönt är inte det då.



*







Kommentarer
Postat av: Jenny

Imponerande, ni har sovit - för det om något behövde ni! Hela hööögen.
Hoppas de små liven inte snarkar för mycket ;)

Postat av: Mie

Jag vet inte om jag skulle våga skala...
Jag stannar hellre här, in under mitt skal och tvärvägrar komma ut...Tror jag...

Japp...Har en lite halvtaskig dag idag, så skicka hit skallebank och annat skit!!
Jag tar hand om det!

2007-12-11 @ 16:22:39
Postat av: Marina

Får tacka för en väldigt bra och lärorik föreläsning och för hjälpen med min rygg =)
Kram Marina (blondinen längst fram med krokig rygg)

2007-12-15 @ 16:26:39
URL: http://maarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback