På väg..........igen

På väg..........igen

Då lämnar vi låglandet och åker uppöver, Idag har vi kört till Ingrid och Michis hem, i Hilly Billy Country, den trångsynta men otroligt vackra delen av landet, Övre Österrike.

Idag ska vi jobba lite med kontors-saker, ha ett möte ikväll och ÄTA ....jag är äntligen hungrig igen efter att ha varit sjuk mer än halva tiden här. Vin har jag också inhandlat idag, det blir en bra avslutning på en lång dag.

I morgon åker vi till Tyrolen, till ett fantastiskt ställe utanför Innsbruck. Ägarna har en tam Zebra, han ska få vara min fotomodell ett par dagar *s*

I Tyrolen ska jag hålla ridkurs för mina elever samt göra lite behandlingar, ha ännu fler möten och jobba på som vanligt i hurtfrisk takt, men........

Mina ben gör ont. så satans in i helvete ont, jag har fortfarande känningar av den där konstiga infektionen jag åkte på och jag har nu inflammation i alla muskler i benen, benhinnorna smärtar och lederna krasar och gör ont. Skumt, jag kan knappt gå.

SNART är det dax att åka hem och jag LÄNGTAR !!!!

Sen är jag LEDIG en lite längre tid, det ska bli underbart, kanske fölen kan tänka sig att titta ut snart också, vi har ju planerat dop på Valborg, det är ju värsta Turistattraktionen och FINE om där inte finns några föl att döpa, eller hur *s*

Ser ni hunden jag har i knäet? Det är Cleo, Jordens mest speciella hund, och definitivt jordens mest fotograferade hund! Hon hjälper mig att hålla värmen här och ger mig massor av Jack Russel - energi, precis vad jag behöver :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback