Får han lov att hälsa?

Vanlig fras, ganska uttjatad dock fortfarande gångbar. Tydligen. Om man har en hund som är söt och kan vifta med öronen.

Tills Texas kom till familjen. Kan inte förstå..ingen tycks vilja klappa på honom. Varför inte liksom, han om någon villha puss och klapp och kel. 55 kilo Bulldog i knäet..vem klagar?

Men..jag tänkte såhär..

Texas är ju den mest sociala lilla hund jag någonsin mött....och är de något han älskar och beundrar så är det barn. Gärna och helst barn i barnvagn...ju mindre desto bättre...då menar jag alltså...för att pussa på.

Så..

Jag har vänt på konceptet.

Får han lov att hälsa?

Nehej...jag fattar inte...vad är det för sura miner och sura svärord som plötsligt haglar?

Nåja..att toleransnivån bland mödrar var låg..det visste vi ju..men att Texas inte ens kan få kela med barnen vi möter..tycker vi är JÄTTEkonstigt.

Hmrfp.






Kommentarer
Postat av: Lina

Har vi vägarna förbi skåneland ska Texas få pussa bebis hur mycket han vill, bara han sparar några åt mig.
Klappa den "gammla skorven" från mig, det är en vovve jag verkligen kan sakna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback