Ledsen och Lycklig

2 ytterligheter som slåss i mitt huvud för att den ena vill vara fullständig, vill ta över och ta mest plats.

Min lägenhet är jättefin, JÄTTESÖT, ljus och ren, öppen och.....ja vad är den egentlign...JO...

Lika stor som mitt nuvarande storarum!

Jo..ni läste rätt..

den är på 84 kvm....

jag får krupp...hur ska jag kunna röra mig?

Känna mig fri?

Få utrymme?

Jag får inte ens upp mina Älsklingsmöbler.....vilket innebär att jag får ha en "I stället för" - Soffa...vilket kommer att få mig att MISSTRIVAS av stora mått...vilket kommer att göra mig så fruktansvärt rastlös....dessutom kommer jag omgående, (Jo jag känner mig själv) börja, leta efter en annan lägenhet, annat boende.

Jag MÅSTE få ha min trygghet....och en av mina få delar i livet som betyder trygghet är de möbler jag trivs med, som jag kan komma hem till efter alla otaliga resor och bara Älska, känna igen, sjunka ner i.

Utan det, utan dom....så trivs jag INTE.

Jag ska bo i ett skafferi...men det är ett väldigt fint sådant, jag är alltså JÄTTEGLAD för chansen och möjligheten och jag är LYCKLIG! För jag kommer nära nära nära min Älskade Älskade och det är en STOR lycka, Närhet är något vi haft prövningar på, Äntligen slipper vi avstånden!

Morgonen är mer än här men jag sov en stund extra, timmen var sen och huvude fullt av intryck och uttryck....jag känner mig låg och fruktansvärt pressad och har svårt att hålla isär begrepp, är inte detta över snart är jag solklart utbränd, det känner jag, men jag har stöd, från en hel del människor som bara vill hjälpa och jag är ytterst tacksam för detta.

Vissa delar av huset var fruktansvärt att börja röja, Jenny, du är en Pärla..tack! jag fattar bara inte hur du stod ut, det är så många känslor för dig med, att städa ditt gamla boende, som någon annan nu bott i och misskött till den milda grad...samt lämnat i ett så bedrövligt skick att man bara häpnar...folk alltså.

Idag är det stora kasta - dagen, och tänk..vad jag ska kasta idag....det blir inte lite det.

LÅNG dag blir det också.....minst ett flyttlass och mkt att packa.

Tack alla som hjälper mig!





Kommentarer
Postat av: Mie

Varför bor du så långt bort??
Annars hade jag gladeligen kommit ner och hjälpt dej på stört!!
Kram till er alla!!

2007-06-12 @ 08:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback