Livet

145301-90

Denna bilden säger mycket, för mig symboliserar den min Kärlek till Livet och de människor som jag håller av. Vilt, otyglat, okonstlat, rasande, stilla, vackert, skrämmande, Inbjudande, Färgrikt och fullkomligt sant.

Ni vet väl vad man säger om regnbågen? Att vid änden hittar man sin skatt.

Jag trotsade flera rädslor för att kunna ta denna, både min skräck för höjd och för vatten, dessa två tillsammans skulle för några månader sen inte för allt smör i småland få mig att gå ut och ta denna bilden.

Nu släpper sådant, bit för bit, i den tryggheten och kärleken som jag befinner mig i, vågar jag vara, jag vågar LEVA!

Vad symboliserar bilden för dig?

145301-89


Fantastiskt va?


Jag blir rörd samtidigt smått rädd, tänk..naturens krafter, och ändå spelar inte Moder Jord ut oss mer än vad hon gör. Vi ska vara tacksamma till det yttersta för det vi får och har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback