Jag är en hejare på att göra bort mig.

Det är faktiskt så illa att man borde betänka möjligheterna att aldrig visa upp mig för viktiga kunder eller släkt,  ännu mindre ha mig i möblerade rum.

Under några år roade jag ett Forum med mina triviala berättelser och hysteriska händelser som heeelt utan anledning uppstod på mina resor. Vissa är absolut mindre rumsrena än andra.

Troshistorien är en av de mindre kul........för mig, mer kul för läsaren. Kanske.

Tänk er en viktig kund....nästan lite idoldyrkan över situationen, han är en känd legend inom en industri som ligger mig varmt om hjärtat, och naturligtvis har han alltid kändisar hemma, som sover över, hälsar på, etc. Nu pratar jag inte Glitter och glamourkändisar, utan rediga Cowboys med alla attribut som hör därtill.

Detta utspelar sig en morgon när jag som vanligt slaggat över på vägen genom deras lilla stad, hela familjen är underbar och jag får alltid låna en hörna att sova i.

Jag var sjuk, förkyld och snuvig som attan, snydelasen åkte fram och tillbaka i pyamasfickan.

Ja, jag är en pyamasfia, även som gäst kan jag tralla runt i Pyamas, jag bryr mig verkligen inte.

Detta huset med alla gäster...har två Toaletter, varav den ena var Ockuperad av en massa Cowboys med Hangover.

I ett sådant läge nr man vill fräscha till sig bär man runt underkläderna i byxfickan för att snabbt som attan smita till sig en kvalitets-stund på toan så fort nån av grabbarna lämnat.

Familjens köksbord är STORT och runt, vilket innebär.

A: Det får plats många gäster.

B: Alla ser alla.

Nåja, Mannen i huset har en sjuk humor och inte var det bättre av att vi delat en Bowmore kvällen innan, han och jag alltså, jodå, så det kändes lite om man säger så, och hans humor sjönk i takt med innehållet i flaskan och höll i sig till morgonen efter.

Han berättar en snuskigt sjuk historia och alla skrattar som besatta, sjuk som jag är får jag en Hostattack från HELVETET och snoret det vill UT. Upp tar jag Snydelasen och fräser ljudligt samtidigt som jag skrattar mig halvt fördärvad. Men. Då blir det tyst.

Jag hajar till och undrar va fasen det är nu då, att snyta sig vid matbordet är fullt gångbart i detta huset, jag vet för jag har provat förr.

Då ser jag, vad de andra också ser...jag sitter och snyter mig i trosorna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja något måste jag ju säga så jag kläcker av mig: "Ja, de är ju rena i alla fall"

Asgarvet bryter lös igen och jag kan dölja mina smått röda kinder bakom tygstycket igen och bara tacka min lyckliga stjärna för min förkärlek till boxertrosor.

///


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e bara för härlig Carola. :)

2007-03-11 @ 17:26:21
Postat av: Anonym

Varför är jag inte förvånad? *s*

2007-03-11 @ 17:28:24
Postat av: marina

Haha du är väl underbar =P
Jag har lyckats med nåt liknande men ingen såg mig, o de va tur för dom trosorna var inte rena........

Postat av: Carola

Kom på..min syster har också en troshistoria...hennes är faktiskt värre än min, undrar om det ligger i släkten månntro *s* Hoppas hon kommer in och berättar den!

2007-03-11 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback