Jag kan bara vara jag.

Och den jag är är jag. Jag varken gör mig till eller är annorlunda, jag bara är.

Jag blir lätt uttråkad, släpper taget och går vidare, för att blommor ska växa behöver de näring. Det är dax att fokusera på projekt som fyller mitt jag och varande så att nyanserna kan komma tillbaka.

Bulgarien. Julia vill att vi åker till Bulgarien. Hur kan hon bara komma på den tanken. Vad är det för fel med Tomelilla Sommarland?

Barcelona, jag har flera veckors semester mitt i sommar och Barcelona lockar mer än vanligt, La Rambla, vad jag längtar!
En vecka i Wien, bara strosa runt, sitta på Caféer och bara njuta.

Med tjejerna, ja jag kan tänka mig nästan vad som helst, och jag får väl titta på Bulgarien då, men...det låter inte särskilt lockande måste jag säga.

Vår....det är vår...fåglarna kvittrar från morgon till kväll, man kan sitta ut igen och bara njuta av vad naturen ger här, det ger hopp, framtidstro.

Kursen i helgen som Renee arrangerade avlöpte väl, det fungerade bra med arrangemang och damerna verkade nöjda med maten. De höll till i skolsalen men nu är det dax att damma av festsalen för kommande evenemang i vår och sommar, det är synd att inte nyttja den vackra byggnaden.

Fölen mår bra och växer så det knakar, Fröken är fortfarande lite vilsen vad det gäller att det är HENNES föl och hon accepterar fortfarande att någon annan kommer in och tar över, men det ändrar sig nog snart.

ENERGI......Dax att rikta den åt håll där det sker ett utbyte, dax att fokusera om, våren är som sagt här, två böcker ska slutföras och vårstädningen utomhus har bara börjat.

Tid att göra nytta! Jag har mycket ledighet just nu, mer än någonsin, det vore väl synd att inte nyttja den till bra saker, jag vilar, promenerar, skriver, läser och umgås, tillåter mig ha tomrum där det inte sker ett dugg. Laddar batterierna. Helt underbart.

Jag har städat balansrummet så nu har jag inspiration att börja träna igen, efter att ha fyllt på lite luft i bollarna igen och provsuttit dem insåg jag att det är längesen nu *s*

Det är Söndag, tidig morgon och jag har redan famnen full av insikter, beslut är tagna och jag har redan gjort nytta.

Känns bra!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du hade fått lika mycket energi tillbaka som du ger till alla andra hade universum jublat..

2007-03-11 @ 16:25:50
Postat av: Carola

Tack rara, jag har upptäckt, om än lite sent, att jag är JÄVLIGT trött på det.

2007-03-11 @ 16:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback