Jahapp

Nu väntar jag på så många besked..så jag börjar bli lite rastlös..........vänta är kanske inte min starka sida.....om man säger så.

I morgon kommer en underbar tjej och tittar på en av pållarna, jag hoppas de fattar tycke för varandra. På fredag kommer nästa spekulanthög för att titta på en annan häst. Nästa vecka åker två hästar iväg till österrike. Snart är det TOMT här.

:/


Som sagt...väntan....gör mig....illamående. Bara jag har en punkt att titta på, så kan jag vänta, men när jag inget vet...då förlorar jag mig själv.

Men det är ju inte så mycket att göra åt saken, mer än...att vänta. Ytterligare.

Idag är jag i alla fall glad för Jenny, det som hänt henne idag var på tiden och jag kan inget annat än att Gratulera, ÄNTLIGEN var det din tur vännen...*ros*


Jag har haft besök ikväll.....jag känner en del...galna människor...denna person.. är en av de värsta, men en av mina bästa och äldsta vänner. Vi kan alltid skratta åt allt och bara svära över idioter. Det är ganska skön avslappning ibland.

Jag behöver ut och fotografera. I morgon ska jag ta en tur med hundarna, fota lite i skogen......skogen........som jag kommer att sakna!!! 

Hav eller skog.....är ett måste.....hoppas att jag i alla fall kan få nära tillgång till ett av det....

jag är så van vid naturen....att ha den nära...det blir svårt om situationen ändras för mycket. Då kvävs jag. Fullkomligt.

Försöker läsa. Börjar på en bok, lägger den ifrån mig, börjar på nästa, kastar den, börjar på en tredje, tycker texten är för liten och svårläst....och vad händer då...då har jag plötsligt FÅTT ETT PAKET på posten!!!

En PRESENT!!!

Tack underbara goa du!  Du räddade min kväll!  Nu ska jag lägga och mig och läsa lite.

I morgon är det Torsdag. Snart är det helg. Hur skönt är inte det då.



*


*


*

Kommentarer
Postat av: anna wintour

den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Postat av: Carola

Det är väldigt sant, när det gäller alla andra. (Tröstar jag mig med *s* )

Väntan för mig är likställt med stress, men som sagt, inte om jag HAR ett mål! Då kan jag vänta i år, om jag har något att fokusera på..men vänta utan att veta......det är olidligt.. :(


2007-03-21 @ 20:44:47
Postat av: Jenny

Taaaaack!!! Ja jisses, Äntligen, kan man lugnt säga...och sen liksom...jag ska få Mer? Det är helsjukt!!!! Påminn mig om att ringa Malmö imorgon *fniss*

Vassego!
Hoppas du tycker den är lika bra som jag gör :P.

Resten..allt löser sig.
Prom är till för att lösas.
Och oftast löser allt sig fortare än vad man tror ;)

*skickar tusen kramar med pepp*

2007-03-22 @ 00:25:24
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

euhm, skulle stå problen där uppe...skyller på medicinerna *vissla*

2007-03-22 @ 00:28:14
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se
Postat av: mie

Raraste Carola, hur ser ditt späckade schema ut nu ett tag framöver??

Jag behöver visst komma ner och ge dej en spark i arslet en bamsekram, och så kommer det gå åt lite kaffe åxå.....
Kram på dej!

2007-03-22 @ 13:42:34
Postat av: Carola

Och Massage??? *s* Pekar på nacken ;-)

Käraste du, du får komma när du vill *Blinkar*


2007-03-22 @ 14:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback