PferdeZeit

Artikeln kom ut idag! Det är alltid lika jäkla nervöst att se hur Reportern fångat ögonblicken, vänt på fakta och nyttjat situationen

MEN

Tydligen blev denna artikel inte bara sann utan även Charmig, välskriven och högst personlig!

Underbart..stor sten som föll från hjärtat.

Jag är uppriktigt tacksam för att reportern följde mig några dagar så att hon verkligen kunde se olika uttryck och prata med mina elever.

Jag var ju sjuk dessutom, jättehög feber och var tvungen att posera för nya bilder då jag har den dåliga ovanan att ändra hårfärg titt som tätt.

Bilderna blev sådär...men jag ser inte döende ut på denna i alla fall..den har ju ett glatt uttryck och visar på kontakt. Man blir ju kräsen och väldigt petnoga efter alla dessa år....

image42

Tack PferdeZeit! För en välformulerad Artikel!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gratulerar :D

2007-03-29 @ 10:18:20
Postat av: Carola

Tack snälla :-)

2007-03-29 @ 10:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback