Rotlös

Nu hittade jag ordet!


Rotlös


Såklart


Det är ju så


Inte så konstigt..att det känns som det känns...


Phu


Nej det hjälper inte att irra runt

Men jag måste ha en punkt...Alltid ha en punkt

Att utgå ifrån

Just nu var det bara ett sketet litet ord


Som saknades


För att jag ska kunna...orka..vilja

Rotlös.


Michi sa ..."Gräv ner dina rötter"


Och där var det....vilka rötter?


Så kom det...

Och ...det är ju inte för inte att jag bor i skogen...

Som är full av rötter...

Så nu...

Går jag ut.



Kommentarer
Postat av: Lena

Och en kompis till mig citerade följande:

Om vi skulle stå still skulle vi ha rötter och inte fötter

Det ligger lite i det oxå, om det är en tröst?

(Kul att läsa din blogg! // Lena/Gry


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback