Sommar!

Dax för förändring....eller?

Jag gillade att vara blond...kanske ska förnya sig igen till sommaren? Eller chockar jag ihjäl alla då?

*Skrattar*


Blond

Folket i huset svär över mina planer. De vill ha mig som jag är. TRÅKMÅNSAR.


I mina ögon


Det var många fler som erbjöd sig att bära mina väskor när jag var blond!!

Nej, skämt åsido...Något får hända snart med det där svallet...annars rakar jag av det...Någon med förslag?

Just nu har jag satt i RÖTT.


Nej jag är inte ett dugg virrig. Allt är som vanligt och inga jävla besked har jag fått än. Det gör mig skogstokig.

Jag behöver nog åka ut och jobba lite igen...rastlösheten börjar infinna sig.....kanske jag kan vända den till att göra något positivt. Städa! Tex.


Skönt det är helg nu.


Snart Underbart!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är vacker precis hur du gör med ditt utseende. Tror ta mig fan du skulle vara snygg om du rakade av det också.

Röda och blonda slingor i mörkt hår, kanske kan du slänga i något svart. Tror det blir döläckert.

Postat av: Carola

Taack! Du är snäll du...det blev nästan som du sa...slingor med röda inslag i det mörka *s*


Platinablont får vänta ;-D

2007-03-23 @ 15:30:19
Postat av: Mie

Kära skåning, du är så vacker utan spackel!!*Citerat ur en svensk låt*
Ses snart kanske??:)

2007-03-23 @ 20:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback