Att klä sig en helt vanlig sketen Lördag

Jo, ...jag skulle vija ge er alla lite tips och tricks...

Att köpa kläder på HM är som att köpa en Byrå på  IKEA...Man vet aldrig i hur många delar den kommer...

Men

Först av allt

GE ALDRIG en tröja till tvätt till någon som INTE kan tvätta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så, resultatet var...en Svart T shirt, dyr som pocker, FULL av vita pappersbitar....*eek*

Och resultatet på det, bleV ju naturligtvis att till kvällens begivenhet krävdes det en inhandling av en NY!

Efter en lång arbetsdag var det endast HM som var öppet.

KUL

Så blev det och resultatet efter det

En tröja, som i sig såg alldeles förträfflig ut där den hängde, den lömska jävlen.

Men

När den kom hem, och jag plockade upp den, befann sig vara i DELAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och när denna svensken var kammad och klar, redo att träda i sin nya klädnad, började farsen.

"Carola? är du klar på toa snart?"

- Eh- jo..vänta lite..

"Carola, vad gör du?"

-Eh..tar på mig en tröja..*host*

"Carola? Du har tagit en kvart på dig nu?"

- FAR ÅT HELVETE!

Tröjejäveln fastnade halvägs och alla delar som den fann sig i korvade sig åt olika håll, när jag äntligen hade fått rätt på ena sidan visade det sig att den andra jävla sidan satt fast under vänstra bröstet.

KUL

Eller inte.

Hur gör jag nu liksom?

Hann jag ju tänka

OCH VARFÖR I HELVETE skickar de inte med en vägbeskrivning så att man på ett ENKELT sätt kan manövrera på sig tröjefan?

Efter många om och öl så satt den i alla fall på plats.

Det var då jag såg det.

DEN VAR BAK OCH FRAM.

Här sitter jag nu. med tröjan på plats, kroppen i behåll och 4 tomma ölflaskor som vittnar om min desperation, vi är försenade till födelsedags festen och jag är halvfull men vad gör det när allt kommer omkring och det är ju faktiskt..

SÖNDAG I MORGON!

Kommentarer
Postat av: Jenny

*döööör av skratt*

2007-05-19 @ 20:01:54
Postat av: Carola

Haha...ja det kan jag ocksa göra, just nu, men igar var jag lite...hm..kan man kalla det..irritrad? *s*

2007-05-20 @ 09:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback