Hur fan kan man?

Mycket ska man höra och mycket har jag förväntat mig, men att djuren ska komma i kläm, då blir jag förbannad!

Hur kan man, UTAN att säga något, gå och kapa strömtråden till hagen bara sådär mitt av och lägga den utanför dörren, LÄMNA HÄSTARNAS HAGE UTAN STRÖM utan att säga något!

Jag har 3 BEBISAR i hagen! Om de kommer lösa?

Jag har 3 STON..om de kommer lösa till Hingsten?

Vad beror en sådan sak på?

Hämnd?

Snålhet?  (Ni kunde bett mig om 39 kronor som den där jävla kontakten kostar)

Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan säga att man bryr sig om djur samtidigt som man utför en sådan handling.

Ni borde fanimej skämmas!


IDIOTI   !



Och, det är GANSKA många som reagerat på den handlingen kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jisses amalia. Låter helt vannsinnigt, vad har du för folk där ute egentligen? :S

Postat av: Jenny

Det är helt jävla sjukt, att någon ens kan sjunka så lågt! Fy Fan!

Och jo, jag var en av de som reagerade på detta. STARKT!! (om nu vederbörande läser detta)

2007-05-07 @ 01:01:27
Postat av: Mie

Detta är fullkomligt vansinne!! Hur i helskotta är ***** funtad???
Kram till dej C, glöm inte att andas!

2007-05-07 @ 07:44:02
Postat av: Mie

Jag är förstummad!!

2007-05-07 @ 08:20:21
Postat av: Anna

Fruktansvärt!!! >-| Är inte sånt straffbart???

2007-05-07 @ 12:57:24
URL: http://coolqh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback