Konstig sömn..

Mkt som snurrar i min skalle... När ska jag få ro?


Vaknade en kvart i timmen och kände mig bara som ett stort frågtecken....

Vad är det nu då?

Vad var på g i natt?


*



Fick ett otroligt glädjande Sms sent i går..det blir en stor omställning men jag har känt det på mig, det gör mig glad och detta blir ett möte som jag........LÄNGE sett fram mot. Det var väl meningen att detta skulle ske, även om det känns.......otroligt.....ännu en puzzelbit alltså. Tack Robban. Vad mer kan jag säga.


Äntligen har det ordnat sig med stallplats, det låg bara och väntade, jag var bara tvungen att bestämma mig för vilken stad jag ville bo i först, så kom det igår, som serverat på silverfat, bättre än jag kunde drömma om, plats för de pållar jag vill ha med mig, 3 st. blir det, perfekt! Kan ta mig dit med buss inom rimlig tid och får sällskap på vägen, världen är bra liten ibland va ;-)


Vädret är trist, det är grått, men på något vis passar det den delen av min sinnestämning som tycker på, som tycker att hallå..något är inte helt ok här.


Vad det nu än är?





Kommentarer
Postat av: Mie

Men rara vän, vad det innebär??
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Vad är det jag har sagt till dej HELA TIDEN????
*morrar lite och piskar med svansen*
Lyssna ??
Det är ju nån som försöker prata med dej ju!!

2007-05-11 @ 13:24:32
Postat av: Jenny

Haha, du är så söt när du morrar! *asg*

Men jag håller med dig jag ;) (så oooovanligt! Inte :D )

2007-05-12 @ 00:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback