Analysera

Gör jag. massor. Har förstått att jag ska hålla mig till att analysera mitt eget skit samt de som betalar för det. alltså mina kunder.

Mina egna analyser blir ganska djupa ibland, men ofta ofta får jag inte ut mkt, det är inte så lätt att analysera sitt eget jag och görande.


Dock

Har jag ju Jenny

Jenny är en värdefull typ

typ????  Tänker ni nu..

Japp typ.

Just typ för vet ni, jag skulle vilja döpa den sortens människor som Jenny, just till Jenny, och vips, då har vi ju skapat en jennytyp!

Nåja, bortsett från det och bortsett från att alla borde ha glädjen att ha en Jennytyp i sitt liv, så

Analyserar jag alldeles för mkt. och det är ju inte alltid man vill fråga eller tjata vidare om sina saker ens till Jenny



då blir det nattliga funderingar.

¨Sådana har jag haft i natt.

Vad jag borde, skulle och ska.

Phu.

Livet är ju tungt ibland som det är, varför ska man krångla till det så?

Men på ett sätt, vad ska man annars lära sig av?

Jaja, jag har kommit fram till en hel del, men när frågan om ag vill utöka mina länder..kom igen.då måste jag ta mig en extra funderare..det var ju just det jag försökte skära bort..

Men kanske är min mission så viktig, kanske är det jag som ska föra det jag gör vidare, till ännu ett land?

Så många länder jag sagt nej till, varför kommer just detta landet just nu?

Geografiskt placerat så det stryker runt andra viktiga länder, inte mitt i, bara runt om.

Konstigt

Men så är väl livet.

Något doftar ljuvligt  i köket, Michi rumstrerar och har sig, kan det vara pannkakor till frukost?


Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback