Bloggutdrag

För så är det faktiskt...och ibland måste man få spy det ur sig...och såhär kan det låta när man har någon som lyssnar på sin msn:


*

Jenny | hästj*lar sa:

läste blogg...hur är det?


Carola säger:

piss

Carola säger:

inte bara pms pissehumör

Carola säger:

allvarliga funderingar bara varför i helvete man försöker vara glad när man egentligen inte är det

Carola säger:

gah

Carola säger:

jag vill vara JAG..och inte vara glad för att göra andra glada då är det ju för fan inte jag

Carola säger:

trött på att anpassa mig

Jenny säger:

kallas mask... väldigt användbar, men ett helvete när den råkar hamna lite snett

Carola säger:

jo, den SKAVER då kan jag lova

Jenny säger:

nej för fan, du ska vara glad för Din skull. inte hundra andra.

Carola säger:

och då blir jag arg, mest på mig själv såklart för att jag verkligen ANVÄNDER en maskjävel

Jenny säger:

men alla använder mask ibland

Jenny säger:

överlevnadsinstinkt

Carola säger:

IBLAND ja

Carola säger:

sjukt. tött på det

Jenny säger:

precis. och precis som jag har du det - Ibland. inte alltid.

Jenny säger:

det förstår jag!

Carola säger:

all denna jävla överstimulans av JÄMKAN i tid och otid för att gra andra på bättre humör och för att försäkra andra att allt ärOK när det är fullkomligt tvärtom.

Carola säger:

BLÄ


*




Dagen fortsätter.

Jobb, lite jobb samt jobb.

Men för vad?



Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback