Förvisso kvittar det

Jag menar, regn eller snö, sol eller vind, vi sitter ju ändå inomhus...

men sol är för mig livsnödvändigt....

och när det är så grått som det är denna morgon blir jag mest bara ...grå själv.


Vi har andra dagen på CBE idag, en fin liten grupp med mestadels vänner, kul att börja utbildningen i en grupp där jag verkligen kan ta ut svängarna i mitt undervisande. Härligt :)

I morgon Måndag har jag föreläsning, ganska kul att folk har nappat på det här uppe bland kullarna, sen nästa Måndag har jag möte med förlaget, helt underbart kul, äntligen liksom!


Varit vaken sen 5 idag, legat och funderat på mkt, både det ena och det andra, tagit en del beslut som måste tas.

Längtar till Jul gör jag, ...mörka morgnar med julstjärnor i fönsterna, en upplyst gran, saffransdoft efter sjukligt intag av lussebullar, klibbiga glöggfläckar i köket, buffemat morgon middag och kväll....mmm

Härligt

och

Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback