Jag har ett problem

Jag kan inte sluta dra linjer.

Det blir ganska jobbigt i längden.

Alla linjer får såklart olika färger, beroende på avstånd riktning ch kraft.

Jo jag vet.

Jag borde skaffa mig..ännu...en hobby.

Nåväl

Linjerna är alltid diagonala och kommer ofta, inte oftast, i par.

Sen måste jag kolla vilken som är slutpunkten samt startpunkten, dvs i vilken riktning kraften går.

SEN

Måste man ju veta om kraften stannar någonstans på vägen, gör den det bryts ju linjen/diagonalen och plötsligt så går kraften/linjen/diaginalen i en helt ny riktning och har då skapat en ny start och slutpunkt. Och så klart kommer detta i en ny färg.

Naturligtvis jämförs sidorna i objektet så att allt befinner sig så Equilateralt som möjligt, om inte ser jag alla extra diagonaler som skapas utav snedbelastningar/blockeringar/kompensationer.

Om jag behöver hjälp??


Nja,



Snarare Semester.



*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback