Men alltså

Det är ju varmt ute!

Alligatorns morgonrunda blev lite extra lång, han är så stolt över att kunna gå fint i koppel så när han lägger in växeln "Jag ska gå ända till gräset" så är det bara att hänga på.

Staden vaknar med alla dofter som sprider sig, bagerier som tar emot varor, ljuvligt nybakat.

När vi kom upp satt lilla gos i soffan och var fullkomligt overksam så det blev at inspirera liten 9 åring att ta tag i sina morgonbestyr.

Stora dottern är ÄNTLIGEN på besök så vi passade såklart på att väcka henne eftersom hon hatar det. Retas måste man.

Så, nu sitter vi här, Tanten o Flickorna Lind och tittar på Barnprogram.

Men mys, Julen är snart här...det känns gott.


I morgon åker jag igen, ledsagad av (B)Lind hundarna tu. Denna gången verkligen till snön och kylan.


*



Kommentarer
Postat av: Snablar

Men hörrö, nu ser du ju bara det negativa.
Inte bara kallt och snöigt..det är ju rackarns fint också :D
Och sen gör du ju mig sådär jätteglad också när du kommer hit till vinterland!
Vi ska åka pulka, skoj va????? :D:D:D:D
Och du kan inte säga nej, för efteråt ska vi dricka glögg!
Jaaa vad roligt, jag längtar redan.

2007-11-30 @ 11:40:14
Postat av: Jenny

Men kära snabel...JAG VILL ÅKA PULKA!!!!! (jag har inget barn att låna just nu för att FÅ åka).
Jag tycker nämligen att det är tokroligt, och hoppas på att C tycker det är hur tråkigt som helst :D.
Trist att man måste åka till norrland för att se lite snö...lite långt :P.

Postat av: Snabeln

Men så kom då Jenny!
Det snöar nämligen för fullt här just i denna stund :D

2007-12-01 @ 09:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback