Snart Orange

Och jag bara undrar...hur ska vi orka med det?

Hur ska vi ta oss igenom ett år av Orangea Energier när livet och världen redan är och står till som nu?

Vilken av alla kristaller ska avhjälpa den strålningen?

Röda året, som vi befinner oss i nu...phu...illa nog om du frågar mig......

Röda året som står för kraft-tag, startande av nya projekt, avyttrande, städande av sådant vi inte behöver, rensande av skräp,  uppsägning av bekantskaper..men också...så många fina nystarter..känner ni igen er i det röda året?

Och nu..när vi går mot det orangea...så betyder det att vi ska förvalta och ta hand om, rensa upp i röran som vi ställt till med, LÄRA oss av våra misstag, ta till oss våra läxor samt AVSLUTA sådant vi borde gjort för länge sedan.

Om jag välkomnar det?

Kunde jag tagit en genväg om Hawaii typ i ett år, så skulle det varit mitt alternativ...

Kan jag lova...


*s*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vill man, så orkar man. Och orkar man inte ändå, finns det andra som får hjälpa till på den fronten. Inte svårare än så :).

Men inte blir det lätt!
Kristall? Citrin såklart! Och en släng av rosenkvarts ;).

Ja jag känner så väl igen mig av detta året.
Men, så bra det blivit till slut! *glad*

Men nästa, det blir det bästa hitentills.
Första gången jag ser fram emot ett nytt år (annars har jag bara sett det som ett år närmare döden *s*), så jag välkomnar 2008. SÅ mycket som kommer att ske!

2007-11-01 @ 08:02:31
Postat av: Mie

Min rosenkvarts räddar mej från det mesta!!
Sodalit...
Bergskristallen kan jag lita på i alla väder!!

Nä, nya friska tag var det!!
OCh det blir det!
OCh det är det!!!

2007-11-01 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback