Snö

Så sa dom i går på radion, idag på 700 meters höjd och sen på 400 meters höjd.

Visst var det kallt i natt, stjärnklart, isande, Brrr...

Nu på morgonen grått och kallt, inomhus idag är skönt.

Eftersom vi är på minst 800 meters höjd kan vi definitivt förvänta oss vita bomullstussar vilken sekund som helst.

Ganska Charmigt

Kan jag ju säga

eftersom jag åker härifrån på fredag.

Det blev sent igår. föredrag med frågvisa deltagare, härligt! Möte om nytt land att jobba i, I VÄRME! samt möte med filmproduktör.

Alla datum satta, nu är det "bara" att skriva manus, planera en vecka i ett VARMT land och följa upp föredraget med den önskade kursen som var resultatet av kvällens övertid.

För så är det. Övertid är ibland bara förnamnet.

Pust.

Idag är orken låg. Jag är slut, tagit för mkt av mina reserver igen.

Om jag hade lyssnat på min kropp och vad jag orkar så skulle det vara ett stopp här. Men så enkelt är ju inte livet.

Nästa vecka kan jag slappna av, landa, få ro.

VILA


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo, livet är så enkelt.
Tar reserverna slut helt, då blri det riktigt jobbigt.
Nästa vecka..vila, lova det.

2007-11-06 @ 07:48:17
Postat av: Carola

Jo..men vi har VÅRT att planera också..fast det kommer ju istället att bli avslappnande i längden, Äntligen liksom *s*

Vila...Jo om jag det kunde...

2007-11-06 @ 07:55:40
Postat av: Jenny

Så sant :) *hopp och studs*

Jo, men vila, 10 minuter i alla fall. Jag är inte så kräsen! Nöjer mig med det lilla :)

Postat av: Mie

Hrmmm...Du ger mej MYCKET vibbar just nu kära C...
Kan inte riktigt sortera alla tankar..
Alla känslor som rusar runt i mitt huvud...

Andas...Känn....

önskar att avståndet inte vore så långt ...
Kram.

2007-11-06 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback