Väntans tider

Jag har soffpermis.

Det betyder att jag får spendera hur mkt tid jag vill i soffan.

Det betyder att jag får lov att slappa och bara vara.

Det betyder också att jag snart blir serverad Lunch av världens mesta make.

Så här sitter jag och väntar.

Men den som väntar på något gott...

Undrar om jag får Dessert också?

Min syster kommer efter Lunch

Hon har den osmakligheten att jobba 2 minuters gångväg från vår bostad

Vilket innebär att hon kan snyltgästa oss

Massor av gånger

Ofta

Och för det mesta

Jättejobbigt tycker jag

Som ska behöva dras med henne i tid och otid





















*Vrider mig av skratt*


(Hur många tappade hakan nu då? )


Nejdå, Jag är gladast i världen :-D

Vi kan öva på Bippisspråket hur ofta som helst nu ju.

Nattninglong, Tre hålor och Kopti Kopti är förekommande ord. Om någon kan gissa vad det betyder får ni Nåt pris. Att avhämtas på valfritt ställe.


Nu börjar det lukta gott här...Jag sa ju det, jag ska bli bjuden på Lunch av min fantastiska Man, hur bortskämd får man bli?

Fast lite jobbigt börjar det bli at sitta/ligga/halvsitta här i soffan.


Jag når inte filten som trillat till golvet.





Pust.






Och JENNY?


Var är du???






*






Kommentarer
Postat av: Jenny

Får du inte Dessert så har jag massor med chokladpudding hemma! *vrider mig av skratt*

Hemma :p

Postat av: Mie

Fan vad livet är ORÄTTVIST!!!!
*muttrar och putar med underläppen*
Jag ska minsann tala om för min man hur bra vissa skåningar har det....

2007-11-28 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback