Ibland

Är det lite jobbigt när man känner att man inte räcker till...

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej Carola!
Såg att du varit in på min blogg efter att jag skrivt om "prova-på-coachningen-med-CBT"....;) Känns ju lite nervöst att just DU varit in o läst... med tanke på hur svamligt du måste tyckt att det lät... men som jag skrev, det var ju bara vad jag VAR med om, jag har ju som sagt INGEN SOM HELST aning om hur det gick till... har försökt få en uppfattning genom Helenas hemsida och genom min vän Siv som utbildar sig.... men för att vara ärlig fattar jag inte mycket... med det var häftigt, och nånstans kände jag att DOM hittade saker att ta på... mer eller mindre...
Titta gärna in igen!! Och förklara gärna mer om du vill OCH kan... Vore kul!
//Jannike

Postat av: Carola

Hej Jannike! Du skrev/skriver inte svammligt alls, jag gillar att läsa pratspråk.
Jag ska samla tid och se till att skriva om CBT:n, men om du vill så kan du läsa mer om du reggar dig och loggar in på equitation.se, där kan du läsa allt om mina utbildningar.
Ha det gott!
Carola

2007-10-01 @ 19:27:55
Postat av: Lina

Otillräcklighet... Det är inte bara jobbigt, det tillhör en av de värsta känslor man kan ha. Att inte räcka till, känslan ropar på hjälplösheten, maktlösheten och mindervärdskomplexen. Tillsammans har de party långt efter stägningsdags och skäms inte för att bjuda in fler hjärnspöken. Jag svamlar, men jag känner känslan väl! Dock... det man inte får glömma! Det är INTE vad man inte klarar av som är det viktiga, det är det man faktiskt fixar som är huvudsaken.
Nästa gång kännslan kommer krypande, luta dig tillbaka och titta på allt du åstakommit hittills, ta en kaffe och njut! Då rasar snart muren och du klarar av att grejja just det du trodde var omöjligt.

2007-10-01 @ 22:16:15
URL: http://www.sequence.se
Postat av: Carola

Lina, du har sammanfattat mina tankar väldigt väl ....
Tack :-)

2007-10-02 @ 09:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback