Framtid

145301-117

Vårda det som växer, Blicka framåt, planera framtid,många tankar som florerar.

Nu är det 8 dagar kvar. Nedräkning kan man kalla det...än är jag inte nervös, har bara en lugn skön känsla, massor av kärlek och omsorg.

Lärdomen om att fokusera positivt ....har jag tagit till mig. Lärt mig av och kommer att leva efter. Det som ska växa behöver just, positiv energi, för att slå rot, växa och blomma.

Det är min målsättning att lära mig av livet. Och så är det, det har jag gjort.

Verkligen.

8 dagar som sagt...i morgon är det...en vecka kvar.




Dax för förberedelser....

Kommentarer
Postat av: Trollpackan

Plocka ner månen kan ingen, men vad spelar det för roll när ett kärleksfullt ord både värmer och lyser upp dagen för den som du skänker det till!
Kram Trollpackan.

2007-09-07 @ 10:02:05
Postat av: Jenny

...snart är det inte många dagar kvar :). Livet, det är en gåva som man ska vara rädd om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback