Lugn

Trodde inte det skulle ske. Trodde det var långt bort. Långt långt långt bort. Lugnet. det sköna, vaggande underbara lugnet.

Helgen är fortfarande i sin egna höga person..pågående och jag kan bara säga...vilken njutning! Vilken avlastning! Vilken känsla! att om så bara för en liten stund, få lov att vara i lugnet och få känna mig trygg och varm, Älskad och omtyckt.


Fredagen var skön, soffa och tv, bara sådär enkelt, som kan bli sådär...skönt. Lördagen var speciell, jag hade först känslan av att snälla, jag vill bara vara hemma, men förslaget kom och tanken tog form, klart vi ska göra något, klart att jag klarar av att slappna av även om vi går ut...så klockan 22 hade vi ett bokat bord och jag kunde, fortsätta njuta av den underbara känslan av värme och närhet, det var endast och fullkomligt fortsatt mys.


Väl hemma somnade jag gott och vaknade tidigt idag Söndag, och i skrivande stund vet jag, lugnet kommer att vara huvudsaken även denna dag, njutningen fortsätter och jag bara följer med.

Jag är lyckligt lottad ....  och jag Älskar..just Dig.


Kommentarer
Postat av: Pluralform av lyckligt lottad

Dito...
....och jag JUST PRECIS DIG!

2007-09-30 @ 11:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback